صندل زنانه

صندل زنانه

 راهنمای اندازه - چگونه سایز صندل خود را انتخاب کنید

انتخاب صندل مناسب می تواند دلهره آور باشد. آیا سایز صندل شما با سایز کفش معمولی شما یکی است؟ آیا اندازه شما بر اساس مدل صندل انتخابی شما متفاوت خواهد بود؟

کارشناسان صندل درJerusalگ یک راهنمای اندازه برای پاسخ به این سؤالات رایج تهیه کرده اند و به شما کمک می کنند تا تناسب اندام خود را پیدا کنید.

تمام صندل‌های اورشلیم با استفاده از تکنیک‌های چند صد ساله ساخته می‌شوند و با دست تمام می‌شوند، بنابراین هیچ دوتا دقیقاً شبیه هم نیستند. این کاردستی ظاهر و احساسی به شما می دهد که به سادگی نمی توانید در کفش های تولید انبوه پیدا کنید. ما فقط از 100% چرم دباغی شده گیاهی استفاده می کنیم که در برابر آب مقاوم، انعطاف پذیر و بادوام است. این بدان معناست که صندل اورشلیم شما با یک کفی چرمی نرم که در هر قدم با خطوط منحصر به فرد رد پای شما مطابقت دارد، در برابر سال‌ها ماجراجویی مقاومت می‌کند.

ما می خواهیم که شما صندل های اورشلیم خود را برای یک عمر دوست داشته باشید، بنابراین سیاست بازگشت خود را واضح و ساده بیان کردیم. با صندل های چرمی دست ساز مردانه و زنانه ما وارد دنیایی از امکانات شوید. در اینجا نحوه یافتن تناسب کامل خود آورده شده است:
سایز بندی آمریکایی در مقابل اندازه گیری اروپایی

سردرگمی در مورد اندازه کفش معمولاً با وجود دو سیستم اندازه گیری متفاوت شروع می شود. چرا اروپایی ها و آمریکایی ها از روش های جداگانه برای سایزبندی کفش استفاده می کنند؟ برای یک چیز، کشورهای اروپایی از سیستم متریک اندازه گیری - سانتی متر، لیتر و کیلومتر - استفاده می کنند، در حالی که ایالات متحده از سیستم اینچ، گالن و مایل استفاده می کند. ما آن را "اندازه گیری اروپایی" می نامیم تنها به این دلیل که این سیستم در اروپا منشا گرفته است، اگرچه اکنون در اکثر کشورهای جهان استفاده می شود. تنها کشورهای دیگری که از سیستم اندازه گیری آمریکایی استفاده می کنند، لیبریا و میانمار هستند.

یکی دیگر از جنبه های گیج کننده سایز کفش این است که دقیقاً یکنواخت نیستند. درست مانند شلوار جین و سایر اقلام لباس، سایز کفش بسته به تولید کننده متفاوت است. این می تواند کمی ناامید کننده باشد، اما خبر خوب این است که وقتی مارک کفش یا صندل را پیدا کردید که برای شما مناسب است، سایزبندی ثابت خواهد بود.

به طور کلی، اندازه های اروپایی هم تک جنسیت هستند و هم به دو دسته کودکان و بزرگسالان تقسیم نمی شوند. این بدان معناست که سایز 37 برای پایی با ابعاد مشابه مناسب است، چه متعلق به یک کودک باشد، چه زن و چه مرد. اندازه های آمریکایی معمولا برای زنان باریک تر و برای مردان پهن تر است.
چگونه طول پای خود را اندازه گیری کنیم

هر دو سیستم اندازه گیری روی طول پاهای شما تمرکز می کنند. مهم است که پاهای خود را به طور مکرر در طول زندگی اندازه گیری کنید، زیرا اندازه کفش شما می تواند در طول زمان تغییر کند. و قطعا هر دو پا را اندازه بگیرید زیرا اکثر ما یکی بزرگتر یا بلندتر از دیگری داریم. اندازه‌گیری طولانی‌تر را انجام دهید، مگر اینکه اختلاف بیش از یک اینچ یا بیشتر باشد، در این صورت ممکن است لازم باشد برای ارتز یا کفش‌های تخصصی به یک متخصص مراجعه کنید.

برای اندازه گیری پای خود برای صندل:

 

     با پاهای برهنه خود بایستید و پاشنه خود را به دیوار نزدیک کنید.
     یک خط کش به موازات پای خود روی زمین قرار دهید و انتهای خط کش را روی دیوار قرار دهید.
     طول از دیوار تا انتهای بلندترین انگشت پا را پیدا کنید، که معمولاً انگشت شست پا است اما گاهی اوقات انگشت دوم یا سوم است.

Comments

Popular posts from this blog

Hearing Protection: Your Defense Against Damaging Noise

Personal Sound Amplification Products (PSAPs): An Overview

Folding Electric Bike – DESIGNED FOR COMFORT, FOR ALL LEVELS OF RIDERS