طراحی سایت بین الملل

شرکت ره وب

چگونه یک وب سایت برای مخاطبان بین المللی طراحی کنیم

طراحی سایت بین الملل

 چه چیزی در طراحی وب سایت گنجانده شده است؟


طراحی وب شامل ایجاد و طراحی یک وب سایت کاملاً کاربردی است. این فرآیند شامل برنامه ریزی، ساخت، آزمایش و راه اندازی است. عناصر یک وب سایت شامل طراحی گرافیکی، طراحی UX، کدنویسی و سایر توسعه های Back-end می باشد.
شرکت طراحی وب چیست؟

یک شرکت طراحی وب مسئول ایجاد طراحی و چیدمان یک وب سایت است. این شرکت ها همچنین در بهبود تجربه کاربری محصول نقش دارند. در مجموع، آن‌ها سایت‌ها را از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر جلوه می‌دهند و همچنین استفاده از آنها بصری است.

یک وب سایت همیشه باید با در نظر گرفتن مخاطبان خود طراحی شود. آنها چه کسانی هستند؟ چرا آنها در وب سایت شما هستند؟ اهل کجا هستند؟ روش های مختلف تحقیق در مورد مخاطبان می تواند به شما درک محکمی از مخاطبان هدفتان بدهد. این یک عامل کلیدی در ارائه محصولات مناسب به کاربران و ایجاد یک تجربه دیجیتال مثبت است. و گاهی اوقات، این نیاز به طراحی وب سایت برای مخاطبان بین المللی دارد
تا سال 2023، بیش از 5 میلیارد نفر در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند و تقریباً 4 میلیارد نفر از آنها انگلیسی زبان نیستند. بنابراین، مگر اینکه کسب و کار شما ذاتاً محلی باشد، نادیده گرفتن مخاطبان آنلاین جهانی می تواند مشتریان بالقوه را با ایجاد ناخواسته تجربه کاربری که نیازهای آنها را برآورده نمی کند، از خود دور کند. به همین دلیل است که وب سایت شما باید برای مخاطبان هدف بین المللی جذاب باشد. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

ساختن یک نسخه بین المللی از سایت خود که از افزونه های ترجمه سریع استفاده می کند کافی نیست. شما باید عناصر طراحی میان فرهنگی را در نظر بگیرید که از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. این می تواند یک کار دلهره آور باشد. خوشبختانه، شیوه‌های بومی‌سازی وجود دارد که تضمین می‌کند محصولات دیجیتال برای هر بخش مخاطب، صرف‌نظر از بافت فرهنگی، جذاب هستند.
اما اول... بومی سازی چیست؟

بومی‌سازی فرآیند تطبیق یک وب‌سایت برای پاسخگویی به زبان، فرهنگ و سایر نیازهای خاص یک کشور یا منطقه خاص است، از طریق اصلاح محتوا و عناصر طراحی آن به گونه‌ای که آن را مناسب و به آسانی برای مخاطب هدف درک کند. این شامل بیش از ترجمه متن به زبان‌های مختلف است - همچنین عوامل فرهنگی مانند قالب‌های تاریخ و زمان، واحد پول، سیستم‌های اندازه‌گیری و رنگ‌ها را نیز در نظر می‌گیرد که ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. با پیاده‌سازی بومی‌سازی در شیوه‌های طراحی، بهینه‌سازی محتوا و ارائه محتوا، می‌توانید محصولی بین‌فرهنگی ایجاد کنید که از تست قابلیت استفاده بین‌المللی عبور کند. در مرحله بعد، ما در مورد مواردی که هنگام بومی سازی وب سایت خود باید در نظر داشته باشید صحبت خواهیم کرد.
در نتیجه

طراحی یک وب سایت با در نظر گرفتن مخاطبان برای ارائه محصولات مناسب و ایجاد یک تجربه دیجیتال مثبت بسیار مهم است. با بیش از 5 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان، نادیده گرفتن مخاطبان آنلاین جهانی می تواند مشتریان بالقوه را از خود دور کند. بنابراین، ممکن است نیاز به طراحی یک وب سایت برای مخاطبان بین المللی داشته باشید. هنگام انجام این کار، شیوه‌های بومی‌سازی مانند تطبیق محتوا و عناصر طراحی برای برآوردن نیازهای فرهنگی و خاص یک کشور یا منطقه خاص برای ایجاد یک محصول بین‌فرهنگی که تست قابلیت استفاده بین‌المللی را پشت سر بگذارد، ضروری است. در نظر گرفتن عواملی مانند رنگ و تصویر، زبان، متن و تایپوگرافی و سرعت وب سایت می تواند به کسب و کارها کمک کند تا به مخاطبان بین المللی دسترسی پیدا کنند و با آنها تعامل داشته باشند. با اجرای این شیوه‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند دامنه خود را گسترش دهند، پایگاه مشتریان خود را افزایش دهند و در نهایت در بازار جهانی به موفقیت دست یابند.
با ما همکاری کنید

داستد یک آژانس تخصصی برندسازی استراتژیک و دیجیتال است. ما با برخی از جاه طلبانه‌ترین، مبتکرترین و متحول‌کننده‌ترین کسب‌وکارها و مارک‌های جهان کار می‌کنیم و استراتژی، خلاقیت و فناوری را برای حل چالش‌های برندسازی و فعال‌سازی چند کاناله آنها ترکیب می‌کنیم. در اینجا پروژه ای است که ما برای یکی از مشتریان بین المللی خود تحویل داده ایم:

     ارائه عملکرد دیجیتال برای فناوری های آتلانتیک

اگر برای تطبیق وب سایت خود با مخاطبان بین المللی به کمک نیاز دارید، در تماس با ما دریغ نکنید!

Comments

Popular posts from this blog

Hearing Protection: Your Defense Against Damaging Noise

Personal Sound Amplification Products (PSAPs): An Overview

Folding Electric Bike – DESIGNED FOR COMFORT, FOR ALL LEVELS OF RIDERS