انواع کفش های که هر خانمی به آن نیاز دارد

 

کفش های شما به اندازه جواهرات، کیف پول یا رژ لب مورد علاقه شما برای زندگی شما مهم هستند. کفش شما نقش کلیدی در راحتی، اعتماد به نفس و سلامت کلی شما دارد. این راهنمای جامع مهم‌ترین جفت کفش‌هایی را که هر خانمی به آن نیاز دارد، نشان می‌دهد. از کفش‌های معمولی پیاده‌روی مناسب برای پوشیدن روزمره، تا کفش‌های مخصوص دویدن و تمرین، صندل‌های شیک برای آن روزهای آفتابی، و کفش‌های پاشنه دار و مجلسی زیبا برای مجالس رسمی. ما توضیح خواهیم داد که در هر کدام به دنبال چه چیزی باشید و چگونه بر سلامت پا، تندرستی و سبک زندگی شما تأثیر می گذارد. شیرجه بزنیم
5 نوع کفش و صندل که هر خانمی به آن نیاز دارد

کفش چرم زنانه

کفش‌های چرم زنانه و گاه به گاه برای پیاده‌روی، جزء اصلی مجموعه کفش‌های هر خانمی هستند. ظاهر غیررسمی آنها تقریباً با هر لباسی، از ورزشکاران گرفته تا شلوارهای جین و تی و لباس های غیررسمی، جفت می شود. آنها طوری طراحی شده‌اند که شما را در پیاده‌روی‌های آرام، هنگام دویدن یا در حین گردش‌های معمولی راحت و شیک نگه دارند.

راحتی تمرکز است، اگرچه ظاهر ساده آنها را به انتخابی قابل اعتماد و کاربردی برای فعالیت های روزمره تبدیل می کند. از هر زنی که می‌شناسید بپرسید، کفش‌های کتانی برزنتی سفید کفشی است که وقتی از خانه بیرون می‌رود.



خرید کفش های معمولی برای پیاده روی بسیار ساده است. شما به دنبال یک جفت کفش راحت هستید که بتوانید هر روز خودتان را با آن تصور کنید. احتمالاً ابتدا با ظاهر کفش های ورزشی خاصی جذب آنها می شوید. رنگی خنثی را انتخاب کنید که بتواند با لباس‌های مختلف مطابقت داشته باشد - مشکی، سفید، خاکستری و قهوه‌ای را در نظر بگیرید.

وقتی روی یک سبک و رنگ تصمیم گرفتید، مطمئن شوید که پوشیدن آن راحت است. به طور خاص، باید قوس زیادی را ارائه دهد، به درستی برای شما مناسب باشد (هم طول و هم عرض)، و تعادل شما را هنگام راه رفتن حفظ می کند.

در نهایت، مواد را در نظر بگیرید - کفش های کتانی برزنتی و چرمی دو تا از محبوب ترین و دلایل خوبی هستند. این پارچه‌های قابل تنفس حتی وقتی در تابستان در خیابان‌های اروپا قدم می‌زنید، پاهای شما را خنک و خشک نگه می‌دارند.
تاثیر بر سلامت پا


از آنجایی که کفش‌های کتانی روزمره شما هستند، کفش‌های پیاده روی معمولی شما در مقایسه با بقیه کمدتان احتمالاً بیشترین تأثیر را بر سلامت پای شما خواهند داشت. و اگر جفت مناسبی را انتخاب کنید، پاهای شما در طول روز راحت‌تر خواهند بود و زمانی که بالاخره در شب کفش‌های کتانی را در می‌آورید، کمتر خسته می‌شوند.

کفش‌های غیررسمی با کیفیت بالا در پیشگیری از مشکلات رایج پا موثر هستند. یک جعبه جادار انگشت پا می تواند خطر ایجاد بونیون و میخچه را کاهش دهد، در حالی که کفی های بالشتکی و تکیه گاه قوس می تواند از استفاده بیش از حد و فشاری که منجر به التهاب کف پا می شود جلوگیری کند.
2. کفش دویدن
کفش های دویدن معمولا سبک تر از کفش های پیاده روی هستند. اما بالشتک قابل توجه تری را به خصوص در جعبه پاشنه و پنجه ارائه می دهد. وزن سبک انرژی لازم برای گام برداشتن به جلو را کاهش می‌دهد، که در تئوری به شما کمک می‌کند سریع‌تر از زمانی که با کفش‌های ورزشی یا معمولی بودید بدوید. بالشتک اضافه شده شوک را جذب می کند و ضربه روی پاشنه و انگشتان پا را در هنگام برخورد با زمین کاهش می دهد و به جلوگیری از آسیب های پا، مچ پا و زانو کمک می کند.
دنبال چه چیزی میگردی

هنگام انتخاب کفش دویدن، باید جفتی را انتخاب کنید که با سبک دویدن شما مطابقت داشته باشد. اگر از پاشنه تا نوک پا به زمین ضربه بزنید، به یک جفت با بالشتک پاشنه کافی نیاز دارید. اما اگر به قسمت میانی پای خود ضربه می زنید، به دنبال جفتی باشید که پوششی یکدست در سرتاسر آن داشته باشد.

انعطاف پذیری یکی دیگر از عوامل کلیدی است. کفش باید به طور طبیعی در قسمت توپی پا خم شود تا امکان حرکت کارآمد را فراهم کند. تنها قسمتی از کفش که نباید انعطاف پذیر باشد، پیشخوان پاشنه، ساختار سفت و سخت پشت کفش است. ثبات را فراهم می کند و به کنترل حرکت پا در حین دویدن کمک می کند.
تاثیر بر سلامت پا
دویدن یکی از سالم ترین فعالیت هایی است که می توانید برای خود انجام دهید. اما اگر کفش مناسب نداشته باشید، می‌توانید آسیب‌های بسیار بیشتری نسبت به سود داشته باشید. جفت مناسب به جلوگیری از آسیب‌های ناشی از دویدن کمک می‌کند، زیرا پای شما را در حالی که تمام وزن بدن شما بالاتر از آن به زمین برخورد می‌کند، محافظت می‌کند. با فشار کمتری روی مفاصل، می‌توانید سریع‌تر و طولانی‌تر بدون درد بدوید.
3. کفش های آموزشی

کفش‌های تمرینی یا به‌طور غیررسمی به عنوان «مربی» شناخته می‌شوند، کفش‌هایی هستند که برای تمرینات بدنسازی، تمرینات متقابل و کلاس‌های تناسب اندام طراحی شده‌اند. برخلاف کفش‌های دویدن که برای حرکت رو به جلو ساخته شده‌اند، کفش‌های تمرینی از حرکات چند جهته از جمله برش‌های جانبی و پرش پشتیبانی می‌کنند.
آنها اغلب دارای یک کف صاف تر و یکنواخت تر از پاشنه تا پنجه برای تقویت ثبات در طول وزنه برداری و تمرینات مقاومتی هستند. ساخت و ساز ترکیبی از پشتیبانی، بالشتک و انعطاف پذیری را فراهم می کند، که اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید، ضروری است.
دنبال چه چیزی میگردی

ثبات و پشتیبانی دو عنصر مهم مربیان هستند. یک کفی صاف تر، یک پلت فرم پایدار برای تمرینات وزنه برداری ایجاد می کند و به شما کمک می کند تعادل را در طول تمرین حفظ کنید. به سمت پشت کفش، می خواهید یک پاشنه حمایتی برای لنگر انداختن پای شما و ایجاد یک تناسب مطمئن و راحت، به خصوص در حین تمرینات با ضربه زیاد. و چون در حال تغییر مسیر هستید

Comments

Popular posts from this blog

Hearing Protection: Your Defense Against Damaging Noise

Personal Sound Amplification Products (PSAPs): An Overview

Folding Electric Bike – DESIGNED FOR COMFORT, FOR ALL LEVELS OF RIDERS